Orienterende borgermøde om højspændingsstation ved Kværndrup
Det orienterende borgermøde omhandler planlægningen for en Højspændingsstation ved Kværndrup. Energinet Eltransmission A/S ønsker at etablere en 150 kV højspændingsstation for at udbygge og sikre kapaciteten for eltransmission i det midt- og sydfynske område. Stationen ønskes placeret øst for Snarupvejen, og 5 km vest for Kværndrup.
Program for aftenen
- Velkomst
- Projektet
- Planprocessen
- Spørgsmål fra salen
- Tak for i aften
- Mulighed for kort snak med fagpersoner efter mødet
Information om arrangementet
Dato og tid Tirsdag d. 9. juni 2026 kl. 19:00 til 21:00
Tilmeldingsfrist Torsdag d. 4. juni 2026 kl. 23:00
Sted
Tre Ege Skolen - Gymnastiksalen
Kirkevej 3
5772 Kværndrup
Arrangør
Faaborg-Midtfyn Kommune
Tlf. +45 72532036
plan@fmk.dk
Indlæser